Zapadłe w sercu

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#52 Herbaciana róża z dodatkiem brzoskwini w parze z macadamią

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka kosmetyków, które używam w czasie kąpieli.


Dzisiejsza para to żel pod prysznic firmy Johnson's oraz peeling firmy Paloma.



Jako pierwszy przedstawiam Wam mój ulubiony żel do kąpieli firmy Johnson's. Zapach herbacianej róży z dodatkiem brzoskwini po prostu mnie urzekł! Konsystencja jest dość płynna o różowym zabarwieniu co zresztą widać na pierwszy rzut oka. Bardzo fajnie się pieni, a dzięki zapachowi kąpiel to sama przyjemność!
Za 400 ml zapłaciłam ok. 10,49 zł.


Peeling z Paloma urzekł mnie swoim zapachem a także ceną. Z tego co pamiętam zapłaciłam gdzieś do 10 zł. za 200 ml. Jego drobinki nie są ani za małe, ani za duże jak dla mnie akurat. Zapach jest słodki, jednak nie męczący. Dobrze się rozprowadza i aplikuje. Jeśli cena się nie zmieniła najprawdopodobniej kupię ponownie :)



4 komentarze:

  1. No, no herbaciana róża brzmi zachęcająco ;D u siebie tego nie widziałam niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Johnson`s uwielbiam po prostu!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zapach wszsytkiego co związane z orzeszkami macadamia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel do kąpieli Johnson's i go pokochałam zresztą jak wiele produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!