Zapadłe w sercu

piątek, 20 grudnia 2013

#66 Uśmiechy, zapachy radości...

Tyle sytuacji, emocji, uśmiechów, łez.
Tyle różnych zapachów kojarzy mi się z danym wydarzeniem, momentem, z czymś, z kimś. Tyle smaków, dźwięków.

Święta, święta - światełka, świąteczne piosenki, radość, uśmiechy, zapach piernika. Nawet zupełnie obcy ludzie życzą sobie Wesołych Świąt.
Bardzo lubię ten czas. Wczoraj wieczorem rozpoczęłam swoje wolne. Nie chcę myśleć o tych wszystkich zaliczeniach, które mnie czekają. Chcę być tu i teraz. Cieszyć się łykiem gorącej czekolady, uśmiechem drugiej osoby, jej obecnością, radością, byciem wśród tych wśród których nie jestem kolejną z wielu, tylko tą właśnie osobą.

Wczorajsza radość i to poczucie, uczucie wolności! :)

Jezus się rodzi, oby narodził się w naszych sercach.

A tymczasem zostawiam Was z dźwiękami ostatnich dni i z obrazami.








9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ♥

    Ja też staram się cieszyć z wolnego i nie myśleć o tym co mnie czeka, ale to trudne :((

    Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, to ostatnie zdjęcie... Przychodzą mi na myśl pamiętne bransoletki z Avonu, gdzie można było takową zamówić, kolejno z napisami: Peace, Love i Happiness właśnie C:
    Nie wiem, skąd pochodzi twoja, ale... chcę ją! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam cię do Liebster Blog Award, więcej informacji na moim blogu :)

    http://smialobadzmydelikatni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :)

    życzę zdrowych wesołych rodzinnych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna piosenka i zdjęcia <3
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, że odpowiadam dopiero teraz. Ciastek ode mnie z posta (zestaw The Body Shop) kosztuje 89,90 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna piosenka <3
    Co do filmu "Stażyści" - bardzo lubię duet Owen Wilson i Vince Vaughn, więc oglądało się go naprawdę przyjemnie. Idealne dwie godziny na rozluźnienie i pośmianie się. Ciekawe pokazanie różnych sytuacji, nawiązania do np. Harrego Pottera i tak właściwie jest to dwugodzinna reklama Google :D Polecam gorąco, nawet dla samego soundtracka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak Ty - uwielbiam świąteczny czas. Teraz nie pozostało mi nic innego jak.... czekać, czekać, czekać i czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już tęsknię za świętami!

    OdpowiedzUsuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!