Zapadłe w sercu

poniedziałek, 16 grudnia 2013

#65 Happy birthday!

Dziś są moje urodziny - jeden z niewielu dni w roku, kiedy moja samoocena jest na zadowalającym poziomie :D

Lubię mieć urodziny i tu nie chodzi tylko o prezenty, ale właśnie o to niesamowite poczucie, poczucie bycia wyjątkowym w tym jedynym dniu.

Przepraszam, że tak długo mnie nie było tutaj, ale studia mnie pochłonęły. Będę starała się nadrobić recenzje jak i tą fotorelację z Edynburga, którą miałam nadzieję zakończyć w wakacje (ha ha dobry żart :D).

A oto kilka moich nowych....

:D







4 komentarze:

  1. Hej :)
    Wszystkiego najlepszego !!! :D

    nutelli nie jadłam wieki :P
    czekam na relację z Edynburga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stooo laaat !
    Wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja się szczerzę cieszę, że prezenty się podobały C:

    A tak w ogóle to zajrzałam również po to, żeby powiedzieć, że usunęłam swojego bloga, bo - zazdroszczę ci, szczerze mówiąc, twój wciąż działa - nie pamiętam, czy ci już mówiłam, ale miałam z nim takie problemy, że nic nie mogłam zrobić. Nawet usunięcie go wymagało 5 minut i mnóstwa cierpliwości do znikających ikon...

    Założyłam tumblra, który będzie takim moim dA i blogiem w jednym, jednakże tam nie można zostawiać komentarzy, także nawet jeśli zajrzysz, to stety/niestety (niepotrzebne skreślić) nie pozostawisz po sobie śladu. Ale to ma być miejsce przede wszystkim dla mnie, więc nie mam powodu, by narzekać :P
    Bo link podam na pewno, imho nie tutaj - to ma być tylko do twojej dyspozycji, bez dodawania mnie do ulubionych i podawania go znajomym, czy pisaniu o mnie w postach i podawaniu jakichkolwiek personali ;)
    Jak ktoś go sam znajdzie, to inna rozmowa - imho sama nie mam zamiaru podawać go byle komu c;
    Pozdrawiam ;*
    CN

    OdpowiedzUsuń
  4. "Moon Landing" całkiem fajna płyta mam ją w MP3, przez pierwszy tydzień nie mogłam się odkleić.

    OdpowiedzUsuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!