Zapadłe w sercu

niedziela, 22 września 2013

#58 All that I have is a river...

Zakochałam się w pewnej piosence.



Niestety nie mogę znaleźć tego singla do kupienia w Polsce. Wokalista ten razem z zespołem The Sussex Wit wystąpi bodajże 5 października w Edynburgu nad czym ubolewam, że mnie tam nie będzie i że nie odkryłam go przed moim wylotem do Szkocji, bo może już byłabym szczęśliwą posiadaczką płyty z tym utworem :P

Jak podaje last.fm - "Johnny Flynn (znany także jako Joe Flynn) jest folkowym singer-songwriterem, a także aktorem i poetą. Urodził się w południowej Afryce w 1983 roku, lecz wychowywał się i mieszka w Anglii."

Tutaj znajduje się galeria zdjęć jeśli ktoś byłby zainteresowany.

A ja tymczasem pozachwycam się jeszcze tym utworem :)

Może najdzie mnie wena na kolejne posty, którym potem przydzielę tylko odpowiednie daty:)

3 komentarze:

  1. Ładnie w uszach brzmi <3 gitara <3 aww

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa.
    Wolę pozostać anonimowa w eterze Internetu, ale jak już wielokrotnie pisałam studiuję w Krakowie i tam najczęściej można się ze mną umówić. :) A urodziłam się ponad 150 km od tego pięknego miasta, na Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne dla ucha, powiem ci C:
    A jeśli nie będziesz mogła nigdzie znaleźć tego utworu, to zawsze mogę dla ciebie prze-konwertować ten utwór - mam gdzieś zapisaną w zakładkach stronę - tak, żebyś miała mp3 do odtwarzacza bądź telefonu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!