Zapadłe w sercu

poniedziałek, 2 września 2013

#54 Pielęgnacja włosów czyli słów kilka o kosmetykach...

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejne dwa kosmetyki.



Szampon Schauma Lekkość i pielęgnacja kupiłam na wyjazd. Zazwyczaj w domu używam szamponów o pojemności 400ml, więc szukałam czegoś mniejszego. Ma przyjemny zapach, gęstą konsystencję, dobrze się pieni. Nie wiem czy to do końca jego zasługa, ale wydaje mi się, że włosy są dłużej świeże. I tutaj też nie wiem czy to do końca jego wina, ale sądzę, że tak...nawrót łupieżu. Także, myślałam, że go kupię go ponownie jednak teraz już nie jestem tego taka pewna :P


Kolejnym produktem jest odżywka firmy Alterra, dostępnej w drogeriach Rossmann. Konsystencja jest biała, bardzo gęsta, przypomina mi trochę balsam do ciała. Wcześniej używałam maski z tej samej serii, jednak także jako odżywki i muszę powiedzieć, że oba produkty były dość dobre. Zapach hm..w sumie był mi obojętny, nie był jakiś intensywny. Kupiłam ją na promocji więc i cena była ok :D



1 komentarz:

  1. Nigdy nie lubiłam szamponów z schaumy, zawsze mi się po nim włosy puszyły, ale czy łupież też to nie wiem xd

    OdpowiedzUsuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!