Zapadłe w sercu

niedziela, 29 kwietnia 2012

#8 Każdego dnia zaczynać od nowa

Każdego dnia powinniśmy zaczynać od nowa. I chociaż nigdy nie oderwiemy sie od tego co było, zawsze możemy zmienić to co jest.
Dziękuję moim przyjaciołom. Bo są prawdziwi i zawsze są.

Nie mogę doczekać się końca matur. Wrócę do mojej listy książek do przeczytania, którą porządnie zweryfikuję i uzupełnię o nowe pozycje. Będę dużo spacerować, jeździć...i trzeba będzie zmniejszyć ilość czasu spędzanego na komputerze! Po maturach zrobię porządny przegląd mojego pokoju, szaf, kartonów, pudełek. Co do wyrzucenia trafi do śmieci, a to co jeszcze nadaję się do użytku oddam potrzebującym.
Mam nadzieję, że matury jakoś pójdą. I, że dostanę się na studia. I że będą to te, na które mam trafić.

"Światłem bądź. Bądź światłem, im większa ciemność wokół nas. Bądź światłem rozumu, światłem mądrości dla tych, którzy tracą drogę.
Światłem bądź. Bądź światłem, im bardziej zimno wokół nas. Bądź światłem miłości dla tych, którzy w rozpaczy i w zniechęceniu.
Na ile w Tobie darów Bożych. Choćby na mały ogarek, na ledwo tlejące światełko. A może jak pochodnia. Albo jak płonący stóg. Na ile Cię stać?" - M. Maliński

8 komentarzy:

  1. Będę trzymać kciuki w dzień matury za Ciebie i za kilka innych osób :D Życzę wam powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. POWODZENIA NA MATURZE! :) Tak to są plany na dłuuugie wakacje i podział na rzeczy przed i PO maturze - też tak miałam. :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! i Trzymam kciuki:*

    Zapraszam na nowy post oraz do zagłosowania na mnie w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mile widziana jakaś modlitwa - może być zamiast trzymania kciuków :D

      Usuń

Hej! :) Dziękuję za odwiedziny i za zostawienie po sobie śladu!